Baru – baru ini ada sebuah video yang meletup viewnya di Youtube kerana memperlihatkan tingkah laku aneh seorang wanita di dalam lif . Wanita ini sebenarnya kelihatan cantik dan menarik. Saat itu ia sedang masuk ke lif sendirian. 

Wanita ini kemudian sejenak berkaca dan berdiri sangat dekat dengan pintu. Tak lama kemudian wanita ini mengambil sesuatu dari begnya. Bukan sebuah telefon bimbit, bukan pula kaca atau hal-hal yang berkaitan dengan pekerjaan. Melainkan sebuah botol minyak wangi semburan! 


Botol semburan ini tak nampak seperti minyak wangi kerana sangat panjang dan besar. Boleh dibilang mirip pengharum bilik atau sejenis hairspray. Dan lebih mengejutkan lagi, wanita ini menggunakan tin tersebut untuk menyembur bahagian bawah skirt dia yang tak lain adalah seluar dalam. 


Entah ini dilakukannya dengan sedar atau tidak bahawa di dalam lif tersebut ada sebuah kamera atau tidak. Banyak viewer yang menduga apa yang sedang dilakukan wanita itu sebenarnya. 

Ya, memang semua orang berpotensi punya ‘kawasan bawah’ yang mungkin bau, dan sepertinya dia ingin menggekalkannya agar wangi. Namun hal tersebut tetap menghairankan bagi banyak orang. 

Post a Comment

 
Top