Terdapat satu trend membimbangkan yang muncul dalam negara sejak kebelakangan ini.

Kebanyakan akan sekarang mungkin telah membaca tentang model yang dilucutkan topless di Petaling Street Jumaat lepas.

Kemudian pada awal minggu ini OMM! melaporkan kisah seorang lelaki telanjang berjalan ke sebuah restoran di Ipoh (baca di sini).

Dalam kejadian terbaru tindakan awam tingkah laku yang tidak sesuai, seorang lelaki telah didapati melancap di hadapan dua wanita di Cheras.

Gambar lelaki itu telah diberikan oleh Yee Voon Toi di portal FunnyMalaysia.net, dan dikatakan telah berlaku di Jalan Cerdik, Cheras apabila dia dan rakan perempuan berjalan ke arah kereta mereka yang diletakkan di sana.

"Saya melihat orang ini berjalan dari jauh ke arah kami," katanya, pada mulanya berfikir dia adalah seorang jurujual kerana beliau berpakaian agak sopan dengan fail di sebelah tangan - yang hanya ditemui kemudian adalah untuk menutup perbuatan melancap beliau.

Pada mulanya mereka tidak mengakui kehadirannya dan terus merancang destinasi seterusnya sambil duduk di dalam kereta mereka.

Tetapi rakannya kemudian menyedari bahawa dia berdiri di sana untuk beberapa waktu sambil tersenyum kepadanya, walaupun pada masa yang dia tidak relaise dia berada di tengah-tengah melancap.

"Saya disebat keluar iPhone saya dan snap tembakan beberapa ketika dia cepat melarikan diri tetapi masih melakukan perkara itu, dari jauh. Tetapi apabila saya dibuat au beralih kepada mencari dia (mengambil bukti lebih) dia adalah tempat untuk ditemui, "Yee lagi dipanggil semula.

Gambar beliau mendedahkan bahawa lelaki itu sebenarnya melancap semasa dia diperhatikan saksi. 

Post a Comment

 
Top