Anwar diliwat nyamuk didalam penjara.

Tidak syak lagi, ini semua mesti kerja Umno dan Rosmah! Selepas hantu raya yang dikatakan diupah untuk bunuh Anwar didalam penjara, sekarang ni beratus-ratus nyamuk pula menyerang manusia anugerah Tuhan tu dalam penjara.

Menurut Wan Azizah, terdapat banyak kesan gigitan nyamuk dibadan Anwar. Dan Wan Azizah juga kata Anwar trauma dengan serangan beratus-ratus nyamuk tersebut. Patutlah Anwar sudah kurus walaupun hanya baru 3 hari didalam penjara. Rupanya darah Anwar disedut oleh nyamuk!

Kalau perkara ini dibiarkan, mesti badan Anwar hanya akan tinggal tulang saja bulan depan. Itupun kalau Anwar mampu bertahan dengan serangan beratus-ratus nyamuk tersebut. Jika tidak, habislah riwayat manusia Anugerah Tuhan tersebut di hujung muncung nyamuk.

Sebelum ini, Anwar tetap bertahan walaupun dicucuk dengan arsenik serta HIV didalam penjara. Anwar juga mampu bertahan walaupun lebam mata dan sakit pinggang akibat jatuh dari kuda. Jadi diharap Anwar mampu bertahan dengan nyamuk juga.

Kisah Anwar dengan Nyamuk ini lebih kurang sama dengan cerita Namrud. Kita sangat berharap agar Anwar tidak mati akibat nyamuk sepertimana pengakhiran kisah Namrud yang takbur serta amat bongkak dahulu. - Utaranews.com




Post a Comment

 
Top