Memang jahat dan kurang ajar betul mulut se0rang individu yang menhina dan mengutuk anak Black Mentor yang kini berusia 2 bulan lebih bernama Khaleef Dayyan..

Di rancangan hiburan Mel0di, ternyata Black tidak dapat menyimpan perasaan maranya itu, Black Mentor sempar memberi amaran yang amat tegas...

Amaran yang diberi Black Mentor:.
"Dia kata anak saya beruk, maksudya dulu kau pernah jugak jadi beruk. Isteri aku cantik, anak aku sempurna. Itu anak aku, kau nak cakap apa, kau cakap. tapi jangan aku jumpa kau depan-depan, memang aku rembat muka kau"...

Sememanya Black Mentor betul-betul marah ketika menjawab pertanyaan wartawan tentang hal ini, yelah bapa mana yang sanggup dengar orang hina sebegitu sekali, lagi-lagi bayi yang baru lahir...

P.S = Kurang ajar betul siapa yang kutuk anak orang macam tu sekali,dah la baby lagi Hmmm...

Post a Comment

 
Top